Rapoarte periodice și comunicări - Partea a III-a

Introduceți Codul de identificare fiscală (codul fiscal) fără RO și apăsați butonul Caută date.

Datele instituției dumneavoastră vor fi completate automat.

În cazul în care datele nu sunt regăsite sau nu sunt actualizate vă rugăm să le completați sau să le actualizați, după caz.

Completați datele despre persoana de contact și treceți la pasul următor.

OBS.: Pot fi încărcate maximum 5 fișiere a câte 2 MB, de tip: JPG, PDF, DOCX.
Exclusiv în cazul rapoartelor de activitate, dacă fișierul cu actul semnat electronic/olograf depășește dimensiunea de 2 MB, încărcați cel puțin pagina cu numărul de înregistrare/ultima pagină cu semnătura reprezentantului legal.

vă rugăm să dispuneți publicarea

Document de plată dacă ați efectuat plata. În cazul încare nu ați achitat o să primiți o factură după validarea datelor introduse.

Încărcați următoarele documente;
1. fișierul cu documentele semnate obligatoriu de reprezentantul legal (JPG sau PDF), în următoarea ordine:

  • adresa de înaintare, menționând temeiul de publicare în Monitorul Oficial (model disponibil aici);
  • textul actului de publicat semnat; dacă fișierul depășește 2 MB, încărcați cel puțin pagina pe care se află semnătura reprezentantului legal;
  • contorul de caractere cu spații, generat din Word, pentru emiterea facturii (model disponibil aici).

2. fișierul cu textul de publicat în format editabil Word (DOCX), identic cu cel semnat – respectând condițiile de redactare de aici;

3. dovada plății, dacă este cazul.

pot fi selectate mai multe fișiere!

()

După trimiterea formularului verificați pe e-mailul furnizat confirmarea automată a încărcării documentelor, cu numărul de înregistrare (ID) asociat dosarului dvs. Dacă nu ați primit o confirmare pe e-mail, vă rugăm să reluați procedura de încărcare a documentelor.

+
=