Informații persoane juridice

Pentru a transmite documente care pot fi preluate DIRECT pentru publicare în Monitorul Oficial, conform Legii societăților nr. 31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare, precum și altor prevederi legale în vigoare folosiți formularul online!

TARIFE

Decizia Biroului permanent al Camerei Deputaților privind aprobarea tarifelor pentru publicarea actelor în Monitorul Oficial al României, părțile I-VII.

Pagina de manuscris a actelor înaintate spre publicare reprezintă 2.000 de semne, inclusiv spațiile.

IBAN: RO55 RNCB 0082 0067 1110 0001
Banca Comercială Română

PROCEDURĂ

Actele care se publică în Monitorul Oficial al României, Partea a IV-a, se transmit exclusiv în format electronic, folosind formularul sau pe e-mail (documentele scanate integral într-un singur fișier) la adresa convocariaga@ramo.ro.
Profesioniștii care solicită publicarea vor avea în vedere termenele prevăzute de lege în condițiile date.

Documente necesare în vederea publicării

  • adresa oficială de înaintare (model disponibil aici);
  • documentul pentru care se solicită publicarea, certificat de reprezentantul legal al emitentului prin semnare și ștampilare, un singur fișier în format PDF; paginile vor fi numerotate, inclusiv anexele;
  • atașat formei certificate se poate transmite actul și în format editabil în Word (DOCX); fișierul Word aferent trebuie să aibă un conținut identic cu cel al documentului pentru care se solicită publicarea;
  • raportul cu numărul de caractere (inclusiv spațiile), în vederea calculării tarifului de publicare/verificarea tarifului achitat dovedit prin atașarea copiei ordinului de plată.

Formatul acceptat al documentelor

  • OBS.: Pot fi încărcate maximum 5 fișiere a câte 2 MB, de tip: JPG, PDF, DOCX.
  • documentele se redactează în conformitate cu dispozițiile Legii nr. 500/2004 privind folosirea limbii române în locuri, relații și instituții publice, în Word format A4, cu semne diacritice, având fontul Times New Roman sau Arial, corp 12–14, cu spațiere la un rând și jumătate; se vor utiliza fonturile standard Windows CP 1250 specifice zonei Europa de Est sau UTF-8;
  • fișierele vor fi scanate alb-negru, la o rezoluție de 300 dpi;
  • denumirea fișierului trimis va conține elemente de identificare a anunțului, cum ar fi tipul (de exemplu: convocare) și denumirea societății, dar nu mai mult de 30 caractere.

Cum se calculează tariful de publicare?

Se va atașa la act raportul cu numărul total de caractere (cu spații) obținut la tehnoredactarea documentului. Pentru a obține acest raport în Microsoft Word, se procedează astfel:

  • marcați textul de publicat (Ctrl+A);
  • selectați contorul de cuvinte (Word Count) din bara de Instrumente (Tools);
  • copiați fereastra afișată apăsând concomitent tastele Alt+Print Screen;
  • copiați fereastra respectivă apăsând concomitent tastele Ctrl+V într-un document numit anexă și printați.

Cum se achită tariful de publicare?

  • prin ordin de plată – copie atașată documentului de publicat, conform raportului cu numărul total de caractere (cu spații) sau trimisă în urma primirii facturii proforme, solicitată la transmiterea electronică a documentelor de publicat.

Informații suplimentare se pot obține la adresa de e-mail convocariaga@ramo.ro.

CATEGORII DE ACTE

În Monitorul Oficial al României, Partea a IV-a, pot fi preluate direct în vederea publicării, potrivit dispozițiilor Legii societăților nr. 31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare, precum și altor prevederi legale în vigoare, următoarele categorii de acte disponibile aici.