Carieră

Resurse umane

Personalul reprezintă activul cel mai important al R.A. Monitorul Oficial.

Pentru a-și îndeplini misiunea și obiectivele, regia are nevoie de oameni dinamici, care să-și îmbunătățească permanent cunoștințele și rezultatele.

Competențe diverse își găsesc locul de afirmare într-un mediu de lucru în care e nevoie de excelență profesională și responsabilitate.

Dacă sunteți o persoană care: înțelege mediul de afaceri în care lucrează, se implică și perseverează în activitate, aduce idei noi pentru dezvoltare, investește timp și entuziasm, Monitorul Oficial R.A. va fi cu siguranță un loc de muncă potrivit pentru dumneavoastră.

Aici excelența și implicarea sunt întotdeauna răsplătite.

Angajații primesc pachete de beneficii atractive, precum și un mediu de lucru bun.

Persoanele care doresc să intre în baza de date a R.A. Monitorul Oficial pot trimite un curriculum vitae în atenția serviciului resurse umane, la adresa de email hr@ramo.ro.
Vezi Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale.

Rezultatele parţiale, obţinute la concursul organizat pentru ocuparea posturilor de operator procesare text și imagine din cadrul Serviciului Transformare digitală și sisteme informatice, din data de 03.12.2025.

În urma examinării, s-au obținut următoarele rezultate:

 Comisia de examinare a decis ca ponderea probei practice să fie de 100%.
Având în vedere rezultatele obţinute, comisia de încadrare şi promovare în muncă îi declară ADMIȘI pentru a participa la interviu pe candidații identificați cu numerele: RU 83/24.11.2025, RU 86/25.11.2025 și RU 56/17.11.2025.

Rezultatele  parţiale, obţinute la  concursul organizat  pentru ocuparea postului de consilier juridic din cadrul Redacţiei Monitorul Oficial, Părţile a II-a, a VII-a, din data de 26.11.2025.

În urma examinării, s-au obținut următoarele rezultate:

 Comisia de examinare a decis ca ponderea notelor din totalul mediei generale să fie:
– pondere probă scrisă 90%;
– pondere utilizare calculator 10%.
Având în vedere rezultatele obţinute, comisia de încadrare şi promovare în muncă, declară ADMIS pentru a participa la interviu candidatul identificat cu numerărul RU 73/21.11.2025.

Rezultatele  parţiale, obţinute la  concursul organizat  pentru ocuparea postului de redactor din cadrul Redacţiei Monitorul Oficial, Părţile a II-a, a VII-a, din data de 25.11.2025.

În urma examinării, s-au obținut următoarele rezultate:

 Comisia de examinare a decis ca ponderea notelor din totalul mediei generale să fie:
– pondere probă scrisă 90%;
– pondere utilizare calculator 10%.
Având în vedere rezultatele obţinute, comisia de încadrare şi promovare în muncă, declară ADMIŞI pentru a participa la interviu candidaţii identificaţi cu numerele RU 62/19.11.2025 şi RU 69/20.11.2025.

Regia autonomă Monitorul Oficial organizează concurs pentru ocuparea următoarelor posturi vacante:

OPERATOR PROCESARE TEXT ȘI IMAGINE în cadrul Serviciului transformare digitală și sisteme informatice – 6 posturi

Cerințe:

– absolvenți de liceu cu bacalaureat, cu atestat de operator calculator sau operator procesare text și imagine, cunoștințe solide de utilizare a calculatorului și de utilizare a aplicațiilor pentru editarea și prelucrarea textelor. Constituie avantaj viteza în culegerea textului;

Procesul de lucru în cazul unui operator procesare texte, imagini este corespunzător activităţilor pe care le desfăşoară şi care sunt descrise în cadrul competenţelor specifice ocupaţiei.

Principalele funcţii îndeplinite sunt următoarele:

• culegerea textelor după manuscris și procesarea textelor;
• efectuarea eventualelor corecturi în text;
• prelucrarea imaginilor;
• asamblarea statică şi/ sau dinamică a textelor şi/ sau desenelor/tabelelor şi/ sau imaginilor;
• asigurarea salvării și a securităţii datelor/ documentelor;

Examenul va conține proba practică și interviu și se va organiza astfel:

Etapa I. Depunerea și selecția dosarelor de înscriere la concurs.
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până la data de 28.11.2025, ora 13,30 la sediul R.A. Monitorul Oficial din str. Parcului nr. 65 sector 1, București – Serviciul resurse umane. Selecția se face pe loc, prin verificarea condițiilor de înscriere la concurs.
Acte necesare pentru înscriere:
– curriculum vitae;
-copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
– copie carte de identitate;
– copia carnetului de muncă și/sau adeverinţelor eliberate de angajator pentru perioadele lucrate; 

Etapa II. Susținerea examenului
În data de 03.12.2025, ora 9,00 candidații selectați se vor prezenta la sediul regiei din str. Parcului nr. 65 sector 1, București pentru susținerea probei practice.
Afișarea rezultatelor se va face pe site-ul regiei.
Se consideră admiși la interviu candidații care au obținut nota minimum 7 .
Eventualele contestații se depun la secretariatul regiei în termen de 1 zi lucrătoare de la comunicarea rezultatelor la examen.
Afișarea rezultatelor contestațiilor – în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la data încheierii perioadei de depunere a contestațiilor.
Afișarea rezultatelor la testarea profesională după soluționarea contestațiilor – în termen de 1 zi lucrătoare de la afișarea rezultatelor contestațiilor.

Etapa III – Interviul
Se organizează în maximum 3 zile lucrătoare de la comunicarea rezultatelor la examen, după soluționarea contestațiilor.

Etapa IV. Afișarea rezultatelor finale
Afișarea rezultatelor finale se va face pe site-ul regiei în maximum 2 zile lucrătoare de la susținerea interviului.

AUDITOR INTERN în cadrul structurii de Audit intern – 1 post

Cerințe:

– studii superioare cu diploma de licență în domeniul economic, certificate care să ateste competențe în audit intern/audit financiar/guvernanță corporativă/control intern, vechime cumulată de minimum 5 ani în domeniul auditului intern, control intern sau financiar – contabilitate, cunoștințe operare calculator;

Notă: angajarea candidatului desemnat câștigător este condiționată de obținerea avizului entității publice ierarhic superioare, conform legii, în termen de maxim 1 lună de la acceptarea ofertei de angajare de către candidat. În cazul în care candidatul desemnat câștigător obține un aviz nefavorabil din partea entității publice ierarhic superioare, oferta de angajare nu mai este valabilă.

Descarcă bibliografia

Examenul va conține probă scrisă, probă utilizare computer și interviu și se va organiza astfel:

Etapa I. Depunerea și selecția dosarelor de înscriere la concurs.
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până la data de 28.11.2025, ora 13,30 la sediul R.A. Monitorul Oficial din str. Parcului nr. 65 sector 1, București – Serviciul resurse umane. Selecția se face pe loc, prin verificarea condițiilor de înscriere la concurs.
Acte necesare pentru înscriere:
– curriculum vitae;
– cazier judiciar;
-copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
– copie carte de identitate;
– minimum două scrisori de recomandare, din care cel puțin una întocmită recent;
– copia carnetului de muncă și/sau adeverinţelor eliberate de angajator pentru perioadele lucrate;

Etapa II. Susținerea examenului
În data de 04.12.2025 ora 9,30 candidații selectați se vor prezenta la sediul regiei din str. Parcului nr. 65 sector 1, București pentru susținerea probei scrise și a probei de utilizare computer.
Afișarea rezultatelor se va face pe site-ul regiei.
Se consideră admiși la interviu candidații care au obținut media generală (media aritmetică ponderată între nota probei scrise și cea de utilizare computer) de minimum 7. Eventualele contestații se depun la secretariatul regiei în termen de 1 zi lucrătoare de la comunicarea rezultatelor.
Afișarea rezultatelor contestațiilor – în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la data încheierii perioadei de depunere a contestațiilor.
Afișarea rezultatelor la testarea profesională după soluționarea contestațiilor – în termen de 1 zi lucrătoare de la afișarea rezultatelor contestațiilor.

Etapa III – Interviul
Se organizează în maximum 3 zile lucrătoare de la comunicarea rezultatelor la examen, după soluționarea contestațiilor.

Etapa IV. Afișarea rezultatelor finale
Afișarea rezultatelor finale se va face pe site-ul regiei în maximum 2 zile lucrătoare de la susținerea interviului.

CONSILIER JURIDIC în cadrul Redacției Monitorul Oficial Părțile II-VII – 1 post

Cerințe:

– absolvenţi ai Facultăţii de Drept, cunoștințe operare calculator;

Descarcă bibliografia

Examenul va conține probă scrisă, probă utilizare computer și interviu și se va organiza astfel:

Etapa I. Depunerea și selecția dosarelor de înscriere la concurs.
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până la data de 21.11.2025, ora 13,30 la sediul R.A. Monitorul Oficial din str. Parcului nr. 65 sector 1, București – Serviciul resurse umane. Selecția se face pe loc, prin verificarea condițiilor de înscriere la concurs.
Acte necesare pentru înscriere:
– curriculum vitae;
– copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
– copie carte de identitate;
– copia carnetului de muncă și/sau adeverinţelor eliberate de angajator pentru perioadele lucrate;

Etapa II. Susținerea examenului
În data de 26.11.2025, ora 9,30 candidații selectați se vor prezenta la sediul regiei din str. Parcului nr. 65 sector 1, București pentru susținerea probei scrise și a probei de utilizare computer.
Afișarea rezultatelor se va face pe site-ul regiei.
Se consideră admiși la interviu candidații care au obținut nota de minimum 7.
Eventualele contestații se depun la secretariatul regiei în termen de 1 zi lucrătoare de la comunicarea rezultatelor la examen.
Afișarea rezultatelor contestațiilor – în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la data încheierii perioadei de depunere a contestațiilor.
Afișarea rezultatelor la testarea profesională după soluționarea contestațiilor – în termen de 1 zi lucrătoare de la afișarea rezultatelor contestațiilor.

Etapa III. Interviul
Se organizează în maximum 3 zile lucrătoare de la comunicarea rezultatelor la examen, după soluționarea contestațiilor.

Etapa IV. Afișarea rezultatelor finale
Afișarea rezultatelor finale se va face pe site-ul regiei în maximum 2 zile lucrătoare de la susținerea interviului

REDACTOR în cadrul Redacției Monitorul Oficial Părțile II-VII – 1 post

Cerințe:

-absolvenţi ai Facultăţii de: Filologie, Litere, Limbi străine, Jurnalism, utilizatori computer;

Descarcă bibliografia

Examenul va conține probă scrisă, probă utilizare computer și interviu și se va organiza astfel:

Etapa I. Depunerea și selecția dosarelor de înscriere la concurs.
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până la data de 21.11.2025, ora 13,30 la sediul R.A. Monitorul Oficial din str. Parcului nr. 65 sector 1, București – Serviciul resurse umane. Selecția se face pe loc, prin verificarea condițiilor de înscriere la concurs.
Acte necesare pentru înscriere:
– curriculum vitae;
– copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
– copie carte de identitate;
– copia carnetului de muncă și/sau adeverinţelor eliberate de angajator pentru perioadele lucrate;

Etapa II. Susținerea examenului
În data de 25.11.2025, ora 9,30 candidații selectați se vor prezenta la sediul regiei din str. Parcului nr. 65 sector 1, București pentru susținerea probei scrise și a probei de utilizare computer.
Afișarea rezultatelor se va face pe site-ul regiei.
Se consideră admiși la interviu candidații care au obținut nota de minimum 7.
Eventualele contestații se depun la secretariatul regiei în termen de 1 zi lucrătoare de la comunicarea rezultatelor la examen.
Afișarea rezultatelor contestațiilor – în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la data încheierii perioadei de depunere a contestațiilor.
Afișarea rezultatelor la testarea profesională după soluționarea contestațiilor – în termen de 1 zi lucrătoare de la afișarea rezultatelor contestațiilor.

Etapa III. Interviul
Se organizează în maximum 3 zile lucrătoare de la comunicarea rezultatelor la examen, după soluționarea contestațiilor.

Etapa IV. Afișarea rezultatelor finale
Afișarea rezultatelor finale se va face pe site-ul regiei în maximum 2 zile lucrătoare de la susținerea interviului

Relații suplimentare la Serviciul resurse umane, tel. 021/3185135.